don't let me go

2010-03-23
Nu har jag varit duktig och pluggat no hela tiden från då jag kom hem tills klockan blev halv 6, känner mig grymt duktig. Men imorrn blir det mer pluggning, vill ju få ett bra betyg. Men de skulle jag ha tänkt på och inte skjutit fram det hela tiden.
   Idag gjorde jag svenska muntliga nationella igen, alla måste göra det två gången. Fråga mig inte vaför, för det undrar jag med. Sen fortsätter nationella imorrn också, då har vi engelska, vi ska skriva en uppsats.

Snart är det också helg och på lördag, 27/3, är det earth hour. Man ska släcka allt ljus i en timma, från halv 9 till halv 10, tror jag det var.

jag, frida och max fick älgögat idag på no;n som vi skulle dissikera, fyfan va äckligt det var!
2010-03-23 @ 18:41:10 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback