don't let me down

2010-03-28

Kvällen igår vart bra, först gjorde jag frida elin och felice grymt god mat, eller ja, elin och felice gjorde mest, hee hee. Sen så var det ju earth hour, så vi släckte alla lampor och tände massa ljus, vart grymt mysigt!
Sen kom martin, oscar och jocke, vi satt och såg på film. Fast vi såg inte så mycket, för sen kom caisa och crille och då dom skulle iväg så hade han kört fast med bilden och man kan verkligen säga att den satt fast, stenhårt. Så dom stod ute och försökte fixa med den, men tillslut fick dom lös den.
    Sen vid 12 så var det bara jag martin elin och jocke kvar, så då gjorde jag och martin en smulpaj, dev vart grymt god! Sen såg vi en annan del av köping.
Sen for jag och martin hem till honom och sov, vi vaknade kring halv 1. Då gick vi upp och gjorde mat och spelade spel med hans kusin och lillebror.

Idag så blir det nog bara att chilla och ta det lugnt, vill ha nå gott och sen på film. Ska nog skaffa mig det, kanske går och bakar en kaka!


Får se om jag lägger in bilder sen, tog inga med mig mobil. Suger på att ta bilder, måste blir bättre på de!

2010-03-28 @ 16:37:10 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback