can't feel the pain

2010-03-10

Kom nyss hem från skolan, somnade typ på sista lektionen. Lutade mig mot bänken och halvsov, sen då jag ställde mig upp hade jag ett stort rött märke på ena kinden. Dock har lektionerna idag varit grymt chill, satt med hanna och felice i grupprummet hela dagen typ, gjorde massa lejda saker.
   Sov ju hos felice inatt, vi såg Step up tills vi somnade, såg aldrig klart den så jag ska ladda hem den sen.

En rolig sak som hände inatt:

Felice klappar mig på huvudet.
(jag) -M
mmm?
Felice klappar mig på huvudet igen
Vänder mig om
(jag) - Jaa, vad är de?
(felice) -Det var ingenting
Somnar om.

Sen då jag frågar vad hon ville på morgonen, fattade hon ingenting. Alltså så hade hon gjort allt i sömnen, kanske inte låter så kul, men då var de grymt kul!


hahaha, jäää!
2010-03-10 @ 15:20:03 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback