calling out

2010-03-22
Sitter och värmen mina fötter som är iskalla, har varit ute från 9 till 1 och mina skor har typ hål baki hälen, smidigt att jag tog dom då. Har varit och fiskat, men jag fiskade inte. Satt och fotade, solade och chillade. Dock grymt skönt att vi hade frilufsdag på en måndag, som är den jobbigaste dagen. Den brukar alltid vara på en onsdag, då vi har friaval hela dagen.

Men nu är det nog dags för mig att börja plugga, har somsagt prov på torsdag och har inte pluggat någonting. Men ska börja nu så jag inte får allt att göra imorrn.
Sen är det ju bara 1 ½ vecka kvar till påsklov, känns grymt skönt!

ola, alle, felice och elin


träffa på en grymt fin vovve

roris( tror den hette så, det var iaf inte doris) och ola

'


blev grymt blöt

felice och jag



felice, sofia, alexandra, anders, ola och danne






vann en bio checkpå utlottningen!
2010-03-22 @ 14:34:57 Allmänt Permalink


1 Comments

felice
2010-03-22 @ 19:45:03

ta bort bilden/bilderna på bara mig e du snel


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback