all the right moves

2010-03-04
Kom nyss hem från willys, for dit med mamma en sväng, fick med mig lit nödvändiga saker hem.

 Idag vaknade jag kring 20 över 10 av att alexandra skicka sms och tvingade mig upp ur sängen för att fara till henne och grilla, vilket jag gjorde, eftersom jag hade lovat. Jag for till henne kring halv 12, efter jag hade tagit fram korv och gjort pinnbröd, där alexandra, fanny, vickan och matilda även befann sig, vi grillade och hade de bra. Det var ju grymt skönt ute, älskar/älskade vädret!

Sen bestämde vi oss för att fara ut med skoter, vi for först till strömlida och mötte upp några, vi var ut och körde i nån timma, kanske 1½ eller lite mer, kommer inte riktigt ihåg. Men det var grymt roligt, det är askul att köra skoter, önskar verkligen att vi hade en egen!
Sen for jag och alexandra tillbaka till alle, där sedan mamma kom och hämtade mig.

Nu känner jag att jag ska äta nå middag, har bara ätit lite grillad korv och pinnbröd idag.

grillning:




frän tjej, jomen nanting!

inte fan såg de gott ut, men de var de!


shopping:

hårspray,  rakgel

tops, pads

någon slags dagkräm, älskar den där serien, funkar verkligen. Tveka inte, KÖP!
2010-03-04 @ 18:28:38 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback