11:54

2010-03-03
Vanade för en liten stund sen, eller har vaknat i omgångar. Känner att jag inte fått då mycket sömn, gick hem kring halv 6.
    Först så skulle jag och frida spela the sims, men min dator vägrade installera det, jävla skit dator. Sen skulle vi åka till djupviken, jag och frida satt bak på typ ett flak, med tak osv, svårt att förklara, medans grabbarna satt fram och trängdes. Sen då vi kom fram så spelade vi poker, eller jag spelade fortfarande inte, kan inte... Sen for vi tillbaka till svartudden, då vi kom tillbaka gjorde vi lite av varje, spela spel, såg film osv. Sen rann tiden iväg och alla blev trötta, så då kännde jag att de var dags att vandra hem med min kära plåtburk(dator), men var hur pigg som helst då jag kom hem. Kunde typ inte sova, vakna först vid 9, sen 10 och sen halv 12.
Lägger in nå bilder om frida lägger in dom på sin blogg.

Nu ska jag ta på mig kläder och börja vandra till alexandra för att grilla.


PUSS
2010-03-03 @ 11:54:56 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback