0150

2010-03-05

La mig just i sängen och mina sår på benen gör ont, eller mina två sår. Rakade benen idag, och har en skitjävla rakhyvel som suger stenhårt, borde skaffa en ny! Har även använt min nya dag/nattcreme, den funkar galant, eller okej, jag tog på mig en nyss, men de känns som om de ska funka galant!
   
Ikväll har jag då varit hos frida, med hon, oscar, chrille och martin. Vi spelade poker, har äntligen börjat lära mig, det går framåt iallafall. Sen spelade vi nå annat kort spel, sen gick vi och såg på tv och pratade osv. Sen kom mamma och hämtade oss vid 10 i 1.

Imorgon blir det mest troligt att vi far och badar på öjebyns badhus klockan halv 11 på morgonen, så det blir att stiga upp tidit. Men det kommer säkert sluta med att vi far senare, eller om vi ens far.
Sen kommer ju Felice hem, så då blir det att fara och träffa henne.

Men nu ska jag försöka sova, somsagt, upp tidigt imorgon!

PUSSSNATTI

blonda familjen

2010-03-05 @ 01:50:09 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback