00:20

2010-03-11
Varför i hela helvette är jag vaken nu, VARFÖR?! Jag brode sova, för jag ska upp just före 7, blir fan sur på mig själv, jag som vill ha sömn. Men it fan får jag de, nejnej.
Okej, nu ska jag sluta svära och skärpa mig, puss va.

Idag var de ju somsagt skola, sen då jag skulle hem så var jag tvungen att gå. Men träffa amanda på vägen, så jag fick skjuts hem. Sen satte jag mig vid datorn och började se en film, onskan heter den, en svensk. Vet inte om den är bra eller dålig, men hemsk är den. Sen for jag till martin, vi såg film, dator, kort och åt popcorn och chokladbollar, mums.

Men nu ska jag sova, puss på er!

denna film såg vi
2010-03-11 @ 00:20:50 Allmänt Permalink


1 Comments

Gnag
2010-03-11 @ 15:00:31

Fin blogg:)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback