YES

2010-01-28

Sett att dom gjort om på blogg.se, alltså på inloggningarna. De är svårt att förklara, men dom som är medlem på blogg.se vet vad jag snackar om!

Har iaf gjort bort provet idag, grymt skönt! Gick faktiskt rätt bra, bättre än jag trodde. Men vet att jag faila på en av dom lättaste, HAHA! menmen.
Sen på gympan hade vi bedmington, sen började jag och hanna lejda oss. SOMFAN! men kul vare, skulle göra ''breakdance'' och skrapade upp ett gamalt sår, de hade läkt men skinnet var tunnt. Märkte såret först jag skulle duscha, stoppa foten under vattnet för att se om var varmt, då sved de till som sate! Fan va ont de gjorde, hade inge plåster heller så jag fick trycka in massa papper i sockan, för de blödde som fan! Men de har lugnat ner sig nu!

Sen då jag och felice skulle gå frångympan till matte lektionen, så var korridoren full av vatten. Då hade tydligen nån unge klivit på elementet för att hoppa ut genom fönstret. Då gick elementet sönder och röret gick av, så de spruta en fontän av varmvatten, helt galet!
Så de blir nog vatten skada i golvet och i taket, sen sa som att de var adjöss med frilufsdagar, för de kommer kosta skjortan av dom. Men vet inte säkert än, hoppas vi får fara på dom iaf!

suddig, jag vet! men ni ser att golvet är fullt av vatten!

sprutas ut genom slang

FAN VA MIN MOBIL KAMERA SUGER!


puss

2010-01-28 @ 19:07:24 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback