SORRY

2010-01-27
Förlåt mina kära bloggläsare för dålig uppdatering och lite bilder. Men bilder är svårt att ta då min mobilkarema suger och min usb-sladd är borta! Sen är det bökigt att ta med systemkameran till skolan osv...
Men det ska bli bättringar, därför känns de inte så nödvändigat att blogga om man inte har nå bilder!

Idag så har vi haft friaval hela dagen, hade syslöjd på morronen. Så snart är jag klar med min klänning som jag håller på att sy. Ska visa bild då jag är klar, men vet dock inte då jag ska använda den!

Efter skolan så for jag och mamma till stan, köpte 2 svarta tub kjolar, en i sammet och en i lite glansigt tyg, på JC på rean. Sen for jag hem och pluggade NO, har prov imorrn. Får se hur det går!

nu ska jag lägga upp massa gamla bilder, bara för eran skull!

jag och frida

elin och jag, göteborg med konfan

göteborg

nog fan har han växt under sommaren!

ellangirl!

åkte nån vattensak, blev blöt...

askul!

i skellefte me mimmi, köpte lite färdgodis hem!

sakna PDOL!

älsklingsungen<33

innan pdol

jag och mimmi, innan pdol

me

hahaha, grilla popcorn, funkar de också!


mackan och fellan

haaaa haaaaa


?

jää



heee hee

haha?

brumbrum

medelhavet med mimmi

far och ja



massa minnen från 2009!
2010-01-27 @ 21:51:47 Allmänt Permalink


2 Comments

fridis
2010-01-27 @ 23:09:27

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!! Kommer imorgon!!:D:D



är enbart glad för att träffa dig..inte att fara på skolan :(



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS GULLET ;-)

Felice
2010-01-28 @ 22:17:13

men vilken gullig bild på mig, ser ut som att jag är sådär typ.... 10 år?



jaja, LOVE YOU<3


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback