natten till idag

2010-01-31
Lotta for för en stund sen, vi har sett film och ph. Men såg hemma bäst eller vad den nu heter, men efter halva så började den hacka, så vi stängde av den.

Imorrn så ska jag sova, sen plugga, har so prov/läxförhör på måndag, har inte ens öppnat boken. Så vi får se hur det går med de.

Idag så for jag och mamma en sväng till lule, vi gick på stan i ca 2,5 h, träffa fellan och erik en snabbis också.
Jag fick med mig hem ett par svarta chinos och en stor svart t-shirt. Känner att jag köpt mycket svart på sista tiden, måste bli skärpning på det!

Men nu ska jag försöka sova, eller se om det finns nå kul på datorn.


PUSS

kjolarna jag köpte för nån dag sen

t-shirt - hm divided

chinos - monki
2010-01-31 @ 00:05:31 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback