Mr Moon

2010-01-03
Fan vad jag är dålig på dehär med bloggandet! SKÄRPNING!
Ajja, under tiden jag har haft paus så har det inte hänt sååå
mycket. Lite har förändrats, men de får stanna utanför bloggen.

Ska försöka förbättra mig, men de är ju tråkigt att läsa en
blogg om det inte finns nå bilder. Lovar att jag ska bättra mig,
men först och främst behövs en ny design. Då den är gjord
så ska jag börja om!

Har bestämmt mig att dehär året ska blir annolunda, jämfört
med förra året. Alltså positiva saker!
Längtar till sommaren 2010, den ska rocka! men först måste
vi ta oss igenom vintern och våren...

Ajja, nu ska jag se oc resten av kvällen/natten! pussss!
2010-01-03 @ 23:17:27 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback