lev nu

2010-01-21
Åt just mat, blev nå kött med spagetti. Sen käkade jag lite choklad, chilichoklad, första gången jag åt de. Var ganska gott, men mintchoklad var godare!(åt det också)
Ska se white chiks nu, eller snart. MÅSTE PLUGGA, MEN DE GÅR INTE!

Dagen har varit som vanligt, tråkig. Men imorrn är det fredag, vilket betyder att vi börjar 10 över 10 och slutar 12! SÅ grymt jävla skönt! Men en dålig sak är att jag har nog ingen skjuts.... Dom flesta i min klass som bor på svartudden börjar 20 över 8. It sucks!

Men får fråga min han kan skjutsa, annars får jag gå... Låter inte speciellt frestande, + att hanna har mitt headset, så kan inte lyssna på musik..

men nu ska jag städa rummet,

PUSS
2010-01-21 @ 18:00:35 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback