helvetteeååååå

2010-01-11

Förlåt att jag inte skrivit något idag, har inte haft tid. Kom hem så sent från skolan, fick sitta och vänta på skjuts i 1 h 15 min... fyfan. Sen då jag ko hem skulle jag träna, men pappa for då jag kom. Så då for jag hem till mimmi och plugga. Då visade det sig att jag hade papprena i skåpen, men då skrev vi ut nya. Så nu kan jag äntligen so-redovisningen som jag kanske har imorrn. SKÖNT!!!!

DAGENS FAIL!
Alltså, idag har det varit min otursdag! Kommer fan aldrig glömma den! Jävlat allt ha gått åt helvete!! Orkar inte ens ta upp de, eller jo. Först vaknade och allt gick bra, sen så kom jag till skolan, lektion efter lektion fick vi en massa jävla läxor och plugg, räknade och fick de till ca 8. Sen hade vi boxning på gympan, de jag hatar. Sen tappade jag bort skåp och moppe nyckeln. Sen fick jag vänta på skjuts i 1 h 15 min. Sen då jag kom hem så skulle jag och träna, men hittade inte kläderna. Sen for jag till mimmi och skulle plugga, men märkte somsagt att dom var i skåpet. Sen då vi skulle skriva ut nya, så var man tvungen att ha lösen ord, men de fixade de tillslut. Men då tog de ca 30 min för papprena att skrivas ut.
Sen då jag skulle fika, så brände jag mig på tungan.

Dagen kunde bli värre!!! ÅH!

aja, ska sova nu. KRAM!

2010-01-11 @ 23:20:14 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback