goodnight and go

2010-01-15

fyfan va jag suger på de här med bloggande!!!!! FYYY *smisk på fingarna*
AJa, for på stan med aleschanda andärson. Köpte ingenting, väntar  på att månadspengen ska komma och fylla ut min plånka.
Får se vad som händer ikv, blir nog en chill night med mys och B&J. Ska fan fara och köpa en idag, jävlat klockan 6. Annars blir jag ledsen, sen kanske jag ska och betala mina skulder hos hemmakväll. Är skydliga dom stackarna hela 45 kr...

Och en annan sak är att de är svin jävla kallt, ork it me vintern. Har redan gjort upp en massa sommar planer, denna sommar kommer bli great! beach 2010!

aJA, ska gå och försöka få upp kroppstemeraturen. PUSS PÅ ER GULLUNGAR!♥



såg satc och hitta en liten kul sak. Ser ni i tvn att man ser micken och allt. Lite kul faktiskt! hähä

 

2010-01-15 @ 16:26:43 Allmänt Permalink


1 Comments

ellish
2010-01-15 @ 18:57:41

hahhahah, det roliga var ju att just du la märke till det;)haha, puss


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback