feel free

2010-01-19

Väntar på att ph ska börja om, har sett familyguy och käkat peppisar och mjölk. UNDERBART!

Vi har ca 6 pepparkaks degar hemma, så vi gör egna pepparkakor. Dom är godast, men då hade pepparkaks burken försvunnit och jag var grymt sugen.
    Så jag tog en bit av degen och skar upp dom i bitar. Sen stoppade jag dom i ugnen i smyg. Ville ju inte att nån skulle märka nånting, vilket dom inte gjorde heller. Så jag gick ner i tv rummet och vad tror ni jag hittar där. JO, pepparkaks burken så klart! kan det vara så typiskt...
Men nu har jag mer till ph, så de är ju bra! Men måste upp och fylla på mer mjölk, men det gör jag sen!

2010-01-19 @ 21:23:23 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback