we build then we break

2010-02-13
Kom hem från fotbollen för ett tag sen, vet inte vem som vann eller nått sånt. Satt mest bara och pratade med massa trevliga människor. Det slutade ganska sent faktiskt, halv 12. Då de sluta ringde vi efter skjuts och for hem, ganska skönt och fara hem och bara chilla. Man är ganska död efter en hel skolvecka!
   Då jag kom hem gick jag direkt och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen gick jag och böt om och la mig i en kall säng, finns fan inge bättre än kalla sängen, grymt skönt! Och nu ligger jag här, funderar på att sova snart, är grymt trött!

Men ska gå och leta mitt läppsyl, har varit utan det i en hel dag, HELT GALET! Sen ska jag sova, så säger väl godnatt nu. Godnatt alla kära läsare!♥
2010-02-13 @ 00:42:20 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback