time to pretend

2010-02-01
ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? vet inte riktigt 
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? hmm
Vad tycker du om kärlek? jadå
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? beror på
När kysste/hånglade du med någon sist? int så länge sen
Ångrar du det? nej?
Är du singel? jepp 
När fick du senast en komplimang? hihi
Har du hånglat med någon av samma kön? haha, nää

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nope
Hånglat med nån riktigt ful: haha, ja
Gjort något riktigt dumt? Ja..
Gjort något du verkligen ångrar? OHJA
Varit nykter på nyårsafton? de har jag
Åkt ambulans? nope
Gjort nåt olagligt? jodå
Blivit polisanmäld? inte de
Fått din mamma att gråta? kan ha hänt
Slagit ner någon? hhaha, nää
Skämts över dina föräldrar? hehee , nja
Skämts över dig själv? haha, ja!
Sagt jag älskar dig och menat det? jodå
Tar du droger? antagligen vem har inte, ska gå och leta tabeltt burken nu
Dricker du? drack vatten nyss
Vilka kläder sover du i? stor t-shirt
Vad hatar du verkligen? dom som ljuger och sviker
Varit kär? jo
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? haha, alex pettyfer<3 
Är du ensam nu? jopp
Vill du gifta dig? ja!
Vill du ha barn? ja, men inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag?
Såg dig gråta? vet int
Fick dig att gråta? -
Du delade en drink med? mitt gossedjur
Du gick på bio med? fellis
Skällde på dig? mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? ne
Kramat någon? Ja
pussat någon? nee
köpt någonting? nope
Sjungit? haha, jaa, men int vare fint
Saknat någon? ja

JAG HAR:

Digitalkamera? de har jag
Systemkamera? ohja
Telefon på rummet? mobilen?
Egen dator? jarrå
Könssjukdom? hähä, näjnäj
Husdjur? min lillasyster är ett vilddjur ibland, räknas de?
Bra kompisar? de har jag<3
Tar du receptbelagda mediciner? neppnej
Vem vill du fika med just nu? den som bjuder;) hehehe
 
2010-02-01 @ 18:00:24 Frågor och svar Permalink


1 Comments

fridis!
2010-02-02 @ 23:53:18

då bjuder jag ! ;) hehe, elller njaa


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback