talk you down

2010-02-12
Sate vad jag har uppdaterat idag och med bilder till och med. Inte vanligt för att vara mig, men så kan det vara ibland.
   Sitter nu och målar mina naglar, rosa, och väntar på att klockan ska blir kring halv 8, för då far vi nog och ser på dommarcupen. Fått för mig att den slutar vid halv 12, men vad vet jag, nej ingenting.

En liten kul sak som hände då vi satt och åt var att Jacqueline skulle sträcka sig efter nånting och råka luta sig för mycket så hon for med foten mellan stolarna och föll, men jag hann ta fast henne och hennes smörkniv som hon höll i handen flög och fastnade i bestickkorgen, såg grymt kul ut! haha

smörkniven.

middagen.

nagellacket.
2010-02-12 @ 18:42:39 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback