nu då?

2010-02-27
Kom nyss hem, är grymt trött, sliten och allt man kan komma på.
Dagen har varit skojj, fört for vi till phb. Frida kom och hämtare upp mig vid halv 2, tror jag klockan var. Sen får vi dit och mötte upp resten. Vi badade till 5 tror jag, inte riktigt säker, kanske var klockan halv 6 - 6, kommer inte riktigt ihåg. Sen for jag, frida och maria hem till mig och väntade på att grabbarna skulle blir klara, sen for vi till korpen. Där tränade vi, eller ja.. vi flickor testade bara lite saker osv. Sen då vi blev klara åkte vi till svartudden och spelade poker och såg film. Men jag spelade inte poker, för kan de inte, hee hee.
  Sen gick jag hem och nu är jag supertrött, kommer somna snart.

fin bild på mig och frida
2010-02-27 @ 01:19:37 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback