knockin' on heaven's door

2010-02-25
Känner att det var ett tag sen jag uppdaterade, förlåt! Men har inte orkat, de har hänt så mycket, både bara och dåliga saker. Men det orkar jag inte ta upp i bloggen, privat.

Idag blev de ju föfan lov, sate vad jag har längtat! ÄNTLIGEN KAN MAN LEVA LIVET!
Guns 'n' roses - Knockin' on heaven's door, har blivit lite småkär i låten, tycker den är skön.

Igår var jag och sloade med felice och alexandra, eller jag solade faktiskt inte. Följde bara med flikorna då dom skulle göra de, orkade inte lägga ner pengar på de. Eller snarare så hade jag inte några pengar med mig, hehee.
Ska spara mina pengar, ska få ett sånt där bankkort, eller vad de nu heter. Där man tar ut pegar, så slipper dom ligga lösa i plånkan.
   Ikväll blir det nog att vara med elin och alexandra, tror jag iaf. Sen far pappa och mina bröder till matsdal, så jag, mamma och jackie orkade inte följa. Så vi får ha huset för oss själva, grymt skönt!

Imorrn far ju min Felice till Gran Canaria, kommer vara borta i en HEL vecka. Kommer sakna henne grymt mycket, hoppas resan går bra och att du ha kul där borta! LOVE YA♥




grymt fint väder ute, vad gör jag inne nu?

Har ju glömt och visa de jag shoppade, men nu får ni se!

Jeans jacka - MQ

armband - BikBok

Jeans - BikBok

tröja - BikBok

värmeskydd - Lindex

Sen fick jag en kofta av felice, som hon aldrig använder.


PUSSSS




2010-02-25 @ 14:05:05 Kläder, shopping och mode Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback