goodnight

2010-02-28
Ska bara skriva ett snabb inlägg, kände för det. Bara för att vara snäll med mina läsare, nog för att dom flesta kommer se det imorgon. Tror ingen är vaken just nu, eller vem vet, kanske nån enstaka. aja, nog om det!
 
Dagen har innehållt mycket idag kan jag säga, först blev det en sista minuten resa till luleå. Jag, mamma och jackie kom på det kl 11, eller kanske inte jackie, och bussen gick 10 i 12 och vi satt i morgonrock. Så det var bara att kuta och ta på sig kläder osv. Vi blev klara 25 över 11, så vi halv sprang från svartudden mot busstation. Men sen insåg vi att vi aldrig skulle hinna, så vi kom till pizzeria viking och ringde efter taxi till busstation. Sen då vi kom fram till bussen fanns det två platser kvar, så vi tog dom.
   Då vi kom fram gick vi omkring, jag fick med mig ganska mycket hem känner jag. Men det får ni se imorgon, orkar inte gå och fota det nu.
   Sen då vi kom hem så gick jag mamma och jackie och åt på challange, maten var svingod, rekomenderar det verkligen. Sen efter det for vi hem, då fick jag främmande, vi for till ica och handlade chirre och sen for vi hem till mig och såg på film och myste, vi såg Disturbia och Mr and Mrs Smith, båda var bra.

Sen felice, såg att du skrev på msn. Men har inte suttit vid datorn nå idag, men varit inloggad, så jag har inte märkt de. Men förlåt, ville så gärna prata med dig. Du får ta och logga in nån mer gång under veckan! puss på dig!♥

2010-02-28 @ 02:44:20 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback