fly fresh

2010-02-11
SATE vad min dator är seg, jag jävlat hatar den så jävla mycket att jag vill slänga den ut hur fönstret och in i snön. Den känslan skulle vara obeskrivligt underbar!
 
Nog om min underbara(..) dator, så hade jag ju nationella i 3 timmar. Skulle skriva om nå skit, hade svenska nationella, om ni undra. Gjorde klart den ganska snabbt, så jag fick sitta om pilla tånaglarna resten av lektionen. Känndes ganska drygt, men grymt skönt att det är över nu!

Imorgon ska jag in till stan och lämna igen ett armband som har gått sönder, sen ska jag nog mest troligt köpa underkläder. På kvällen ska jag nog vara med Alexandra +co. Men vet inte riktigt säkert än, får se!
2010-02-11 @ 16:47:10 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback