alla jagar efter nått

2010-02-02

Sitter nu och längtar till pdol och undrar vilka artister som kommer, hoppas de blir några ungdomsartister!
Dan idag har varit dryg och tråkig, såg en film om första världskriget. Fyfan va hemskt! tänk att allt dedär har hänt! soldater som bor i skyttegravar och kan vi dödad närsomhelst! :(

Efter skolan åkte jag till stan, mötte sen upp mamma och mina 2 syskon. Köpte ingenting, hade inte med mig nå pengar. Men ska kanske till lule imorrn med felice, slutar ju halv 12! Men får se om jag köper nå, ska nog spara.

Har bara en läxa till på fredag, men den är inte så svår. Så det blir att chilla och se film, men ska kanske göra lite matte. Ligger lite långt bak(A)





jodå jodå

känner mig träffad, hee hee!
2010-02-02 @ 17:34:36 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback