2010-18-02

2010-02-18
För att min kära vän felice vill, så ska jag uppdatera min blogg. 
  Igår har jag inte gjort så mkt, på so lektionen hade vi 3 världskriget, alla var jävligt sura och allt barkade. F-Y-F-A-N, säger jag bara!
Sen for jag och tränade på kropen, var grymt jobbigt. Sen for jag hem och inte gjorde så mycket. Spelde bubble trouble, får fan hets av de!

Idag så har de varit skola, hade prov. Det gick ganska bra, får se betyget senare, hee hee. Sen for jag hem och letade fram kläder till imorrn. Sen for jag och solade med kära felice, var grymt skönt! Var ett tag sen jag gjore de.

Nu är jag hemma och får se vad kvällen har att komma med, säkert ingenting!

PUSS PÅ ER!


hjärtevän!
2010-02-18 @ 21:06:34 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback