2010-02-10

2010-02-10
Fick nyss ett sms av mig käre far där det stod att han hade gjort sushi och mig och min bror, så det blir det till middag idag. Grymt sugen!
 
Idag hade vi friaval hela dagen, på morgonen hade jag syslöjd. Då höll jag på att sy på min klänning, den är mest troligt klar nästa syslöjds lektion. Vi har en imorgon egentligen, men den är inställd för vi har 3 timmars nationella prov, är inte ett dugg taggad på det! fyyyy

Borde städa mitt rum, känner att jag gör det nästan varje dag. Men det slängs kläder på golvet hela tiden, så jag får skylla mig själv!

Nu har pappa tagit tillbaka mobilen jag använde för att föra över bilder, så jag kan inte ladda upp från mobilen. Så ni får stå ut tills jag fixar en USB-sladd.

2010-02-10 @ 15:21:24 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback