-

2010-08-23
Detta har jag gjort sommaren 2010:

Sårat någon? hoppas inte de
Förlorat en vän? nja
Träffat nya människor? ohja !
Kysst en främling? nej
Tagit droger? nope
Haft en sommarflört? nej, eller har ju min pojke
Gråtit? de har jag
Skrattat tills du kissat på dig? haha, inte precis ;)
Solat? antagligen! ;)
Badat? ohja
Gjort dig riktigt illa? det hoppas jag inte heller!
Gjort några nya percingar/tatueringar? jofan, tatuerade hela kroppen!
Läst en bok? it en enda!
Skickat fel sms med flit? nej, tror jag då inte
Suttit vid datan en hel natt? inte en heel
Näckat? haha, va?
Solat naken? nejnej
Fått utegångsförbud? hehehe, ne
Sagt “jag älskar dig” och menat det? självklart
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? haha, nä
Sjungit högt på ett berg? gör väl alla?
Kysst någon i regnet? ja
Kysst någon i skogen? ja
Kysst någon du inte borde? nej
Tappat rösten? inte precis
Varit på festival? JA!
Gått upp i vikt? aa fast ne fast jo fast kanske fast vet inte
Gått ner i vikt? - jofan, tappat 38 kilo
Bränt dig? säkert!
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? nesh
Varit utomlands? nej
Gjort ett bra köp? he har jag!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? njaa
Haft skadeglädje? haha, de har jag
Sovit under bar himmel? nee
Vad kommer du sakna mest? slippa tänka på skolan
Har du svart ärligt på alla frågor? he har jag!
2010-08-23 @ 16:42:56 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback