homecoming

2010-04-03
Har varit på stan med mamma nyss, fick dock inte med mig något hem.

For ju somsagt till martins stuga i torsdags med hans familj + frida, då vi hade kommit dit så skulle vi fara till hans kusiners stuga. Så vi tog skotern dit och jag och martin satt i pulkan och det var flövatten(eller hur man nu säger), så det hände en liten olycka. Slutade med att halva jag låg under pulkan med allt på mig, fick en rejäl smäll och tappade andan, kunde knappt prata. Var grymt obehagligt kan jag säga! Har antigen fått en rejäl smäll så jag bara är öm, eller så har jag fått en spricka i revbenet. Så jag martin, hans mamma och mevin åkte bil dit istället.
   Då vi kom till deras stuga så åt vi mat, sen spelade vi spel. Jag och frida vann! Sen gick vi ut och hade snöbollskrig. Sen for vi hem till martins stuga igen och sov, dagen efter var det meningen att jag skulle fara hem. Men det blev inte, på dan så gick vi ut och solade och grillade och på kvällen kom hans släkt och vi åt god mat och spelade spel. Sen då alla hade farit så gick vi och bastade och mös på, sen såg vi en psykfilm, den var grymt jävla äcklig!
     Imorse blev vi väckta kring 20 i 11, sen for vi hem kring 12.

Ikväll ska jag mest troligt vara med felice och erik, får se vad vi gör.





PUSSS♥
2010-04-03 @ 15:58:54 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback