go away

2010-04-27
FÖRLÅT att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men har inte haft tid eller orkat

For och sov hos martin i lördags, for hem från honom efter 7 på kvällen dagen därpå, alltså söndag. Sen for jag hem och hämtade pengar och for till ica med felice, sen hem till henne och så wipeout.
  Men jag sålde min oöppnade cheddar popcorn påse till min lillebror, för jag ska börja mitt ''nya'' liv, ska börja träna och ta nyttigt.

Igår for jag och mimmi till korpen efter skolan, gode så bra ändå. Vi tränade i ca 1½ , ändå bra för att vara oss. 
  Men jag har lite godis i min garderob som lockar, men icket de. Ska nog också fara och träna idag, far nog efter middagen.

jag, mimmi

jag, pappa





mimmi och hennes far

Bilderna är tagna i sommras, då jag var och seglade i medelhavet med mimmi + familj.
Saknar sommaren SOMFAN, men snart är den här igen!

2010-04-27 @ 16:38:55 Allmänt Permalink


1 Comments

fridaolofssssssssssson
2010-04-27 @ 21:49:47

fan va snygg du var på bilderna!



PUSSSSSS ;-)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback