down down

2010-04-05

Nu är det nog dags att städa mitt rum, ligger saker överallt!
  Varför måste det vara en röddag idag? Jag som var sugen på att dra till stan, men icke sa nice.

Igårkväll kom martin, vi såg på film. Började att de the producers, men den sög redan dom första minutrarna, så vi slog på en annan film istället. Sen somnade vi gode så sent, nästan för sent.
  Idag har vi vaknat och chillat, sen drog klockan iväg, förstår inte vars tiden försvann.
Nu ska jag hoppa i duschen, eller städa först. Sen blir det säkert att slå på svenska hollywood fruar och äta godis, eller så ska jag vara duktig och göra bort lite plugg. För annars kommer jag bara att ångra det i slutet av lovet.

frääääna moppebrudar JAO

2010-04-05 @ 15:09:41 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback