20:11

2010-04-20
Dålig uppdatering, men har inte orkat.
  I måndags så for jag hem från skolan, det rann tårar och var tvungen snyta mig stup i kvarten och hade även ont i huvudet, så hade ingnen lust att stanna kvar. Så tog det lungt då jag kom hem, satt mest och såg film.
   Idag så stannade jag hemma också,hade ont i skallen och kände mig hängig. Men tog panodil, så då försvann värken. Sen kom martin en stund då han hade slutat.

Nu har jag bakat sockerkaka och laddar inför skolan imorrn(not), dock har vi halvdag om jag minns rätt.
  Har ven bytt mobil, en knapp slutade funka, fast nu har jag typ ingen kamera, för den jag har nu är lite seg.
2010-04-20 @ 20:11:36 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback