son's gonna rise

2009-10-09
kom nyss hem från praoen, eller ja... vi fick sluta tidigare och då gick vi på stan.
Sen fick vi även presenter av Felices mamma för vi var så duktiga.
Vi har också varit grymt duktiga, för vi ha nämligen städat hela övervånininge.
Pappa blev överlycklig, får se mammas reaktion för hon ar inte kommit hem än.

Ska sköta jackie ikv, som ni nog vet. Hon är galen, ville bara säga de. Hoppas
jag överlever! De lär ni nog se om jag fortsätter skriva, om inte.. Var bara
lugna för jag kommer skriva som spöke isf, men är inte så säker om jag
kommer synas på bilderna, för som ni vet så syns inte spöken på bilder...

nej men nu ska jag gå och ta de lugnt, får intala mig själv att kvällen
kommer gå bra.
Kvällen kommer gå bra, kvällen kommer gå bra sofia....

hemliga påsen

innehållet; 2 ansiktsmasker, hårkontoll(för hår och naglar) och
hostmedicin, hon för jag är så jävla förkyld...
2009-10-09 @ 15:06:40 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback