miss u

2009-10-18
Kom hem från Elin för en stund sen, vi har firat mimmi som fyllde år i onsdags.
Jag köpte en t-shirt åt henne, samtidigt som jag köpte ett rosa nagellack och
2 strumpbyxor till mig.

kvällen har varit kul och tårtan var god. Men de hände en liten insident då jag
och hanna cyklade till ica. HAahahah, men jag vågar inte ta upp den, hahaaa!
Jag köpte chips på ica men åt ingenting, så nu ligger den oöppnad i garderoben.

Nu ska jag nog sova, för imorrn ska jag vila upp mig och plugga hela
dagen. Först skriva klart HK:n, sen matte och sist börja på engelska
speechet som jag ska ha i veckan. Grymt skönt att få göra bort de!
Godnatt nu, kram!♥
2009-10-18 @ 00:34:01 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback