Hide and seek

2009-10-22
Sitter och väntar på mat, är hungrig fastän jag åt gode mkt idag.
Köpte en macka i uppis före lunchen eftersom de var fisksoppa..
men då hade dom rester från gårdagen, så då åt jag de. Sen var
jag tvungen att äta upp mackan... så mätt blev jag, menmen.

sen då jag, Alexandra och Lucia kom från gympan gick vi förbi
musiken och träffade musik-anna och hon sa;

(musik-anna) -men hej! Jag hade 6orna nyss och dom har
ju aldrig spelat gitarr förut
och dom spelade bättre än er
tillsammans.(ler)

(vi) - ehh, jasså. hehe he(går där ifrån)

sånna kommentarer kan man ju också få ibland.. hahaha!

nej nu ska jag äta, kraaaaaaaaam!
2009-10-22 @ 17:23:47 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback