HATA SPOTIFY REKLAM!

2009-10-18
man kan inget annat än hata spotify reklamen! Speciellt basshunters! ÅH!
aja, har hunnit gjort matte och HK;n klart, har börjat på speechet. Ska ju
parata om resan jag och mimmi gjorde i sommras. Kommer nog bli ganska
lätt för jag vet ju allt vi har gjort och har en massa bilder. Men mimmi måste
skicka dom först. Vi ska ju prata i en kvart... fyfan!
Sen kom jag på att jag inte har visat bilderna från resan som jag har, fyskämms!

Sen idag ska jag nog chilla, ska se film och äta mina mosade chips, eheheheheh!


mimmi och papa i sthlm

hitta felet ;)

frukosten, + hände de en sak med fantan som mimmi vet om ;) hahaha

En festival dom hade dagen då vi kom dit, Don Juan tror jag den hette, inte säker


hotellrummet och en sovandes pappa

de fanns grymmt mkt snyggt i affären!


dom hade nå övningar/uppvisningar

på en strand i Lagos, portugal

poolen

gode så trångt

mimmmmmmi

undra vad dom gjorde?
2009-10-18 @ 15:25:20 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback