feel the moment

2009-10-07
Vakna för en stund sen, och ska snar ringa felice. Vi skulle egentligen
och fota, men vädret är piss så de går inte. Hörde att de skulle snöa i
pite stad idag, får se hur de blir med de.

I söndags såg vi Flicka som lekte med elden. Grym film, ni som inte
sett den, gör de! Längtar tills trean kommer, har hört att den skulle
visstt vara bättre. LÄNGTAR!

Igår praoade vi, vilket vi gör hela veckan, sen gick vi på stan och kikade
på vinter jackor, hitta en jag vill ha!!!!!!! sen köpte jag 4 örhängen, har
typ inga, brukar låna av fellis. Men nu har jag!
En annan sak som är bra är att jag oh felice är LEDIGA idag, skönt!
men  ska plugga så mkt som möjligt. Har ju missat ett prov som
jag ska göra nästa vecka.

bilder från resan kommer inom kort, dom är på pappas dator och
den är på hans jobb..



örhängerna jag köpte
2009-10-07 @ 09:56:23 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback