Violet hill

2009-11-26

Städade nyss rummet och bäddade rent sängen. De är
alltid skönt att komma in i ett ny städat rum. Ska även
tända lite ljus och sätta mig och plugga NO, är inte tag-
gad, men de är sånt man måste göra..
Har även tagit på mig mys kläder och ett pannand så
inte håret ska vara i vägen och då jag gick upp för att
hämta lite saker så mötte jag Sebbe och pappa och så
här löd våran konversation:

(pappa) Ska du ut och jogga?
(jag) neej, de ska jag inte, vadådå?
(sebbe) men du har ju joggingskläder på dig
(jag) nej, de är myskläder
(sebbe) jaaaha, jag trodde du skulle ut och jogga, höll nästan på att svimma
(pappa) trodde jag med, satte nästan mat i halsen
(jag) he he he, kul..
sen gick jag iväg

Visst är dm snälla, jooo jätte...
Men nu ska jag pluggga, KRAM!

2009-11-26 @ 18:11:01 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback