Save the hero

2009-11-29

Seriöst, mitt huvud håller på att sprängas. Hade lika
jävla ont igår hela dagen, vad är de med mig egentligen?
Jag som ska plugga till provet på tisdag, men de kommer
ju gå jätte bra då jag själv inte ens kan tänka innan de är
explosion varning. Men ska försöka göra bort de nu under
dagen så slipper jag göra det ikväll, för då ska jag sova.
Det blir nog en tidig kväll för mig.

Igår så var vi då hos felice, de var jag sofia felice ochh erik.
Vi såg Eragon som gick på tv, sen i slutet så läste jag och
felice upp varannan text rad. Under kvällens gång så hände
de lite olika roliga saker, men en sak tog priset, hahahaha!

Men de orkar jag tyvärr inte skriva om, för mitt huvud
tar kol på mig!

2009-11-29 @ 12:23:33 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback