rubrik?

2009-11-28
Kom nyss hem från den vänstra sidan av svartudden, så
nu är jag på den högra sidan. Sitter i min säng och då jag
kom hem så märkte jag att jag lämnat på datorn och den
låg i min säng. Så nu är den kokhet, inte bra där sofia, illa!
Ajja, ikv har vi inte gjort så mkt. Vi såg på idol och sen satt
vi bara i soffan och snackade och höll på. Det var jag, sofia,
elin, lotta, alexandra, erik och viktor.

Imorrn är de lördag, men inte vilken lördag som helst utan
min lillebrorsa fyller 12 år, de fick jag veta idag. Känner
vilken bra storasyster jag är.. där fick jag ett minus poäng
och de är jag medveten om. Förlåt Jonathan, inte för att du
läser de här, men ville bara skriva det. Så nu vet ni!

syskonen hedlund, förutom jag då. Kortet är taget för mer än 1 år sen.
2009-11-28 @ 01:00:57 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback