Nothing else I can say

2009-11-26
Fick nyss ut Jacqueline ur mitt rum, men hon lär
väl komma springades in snart. Skulle inte förvåna
mig ett dugg.
Ska snart upp och äta, men först ska jag leta fram
min NO-bok. Har prov på tisdag och jag okrkar
inte plugga under helgen, förutom söndag då.

Fick även veta att stan är öppet till 8 idag, får se
om jag drar dit. Men ska nog spara mina pengar
till nått vettigt ist.

Måste även måla om mina naglar om nån undrar.
Ett tips som jag läste i vecko revyn är att man
ska stoppa dom nymålade naglarna i kallt vatten
så torkar dom tydligen fortare. Ska testa de och
se om de funkar.

men nu ska jag äta, kram!

de här då kvinnan med världens längsta naglar, eller var iaf. Grymt äckligt
hur fan ska de gå till och ta på sig kläder med dom där naglarna?
2009-11-26 @ 16:59:43 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback