Memories

2009-11-23
SKOLAN KAN DÖ!
Så börjar mitt inlägg och jag vet att dom flesta håller med mig.
Har grymt jävla mkt i skolan just nu, ååh! Vet inte hur jag ska
kunna beskriva hur less jag är vid det här tillfället.. ajja, jag gör
mitt bästa, så ser vi hur de går. Har ju utvecklings samtal imorgon,
får se hur de går. Det har ju gått bra dom senaste gångerna.

Skolan idag var helt ok, eller nä nu ljög jag.. Den var förjävlig!
Skulle egentligen ha step uppvisning, men alle var borta så vi
kunde inte göra den.

Efter skolan for jag och Felice hem till mig, vi ''pluggade'' och
skrattade somfan. hahaha, de hände lite roliga saker, bla.
Vi satt i sänggn och åt mackor med ost och oboy, då Felice doppa
mackan i oboyen så började hon blåsa på den, som om
den var varm, GALET!
Sen garave vi åt de och då skulle jag visa ur hon gjorde,
men då vänade jag såklart mackanupp och ner, så osten
och sylten for ner på tallriken ochde blev kletigt.
Då stoppade jag tallrikarna på sängbordet,
sen hittade jag en 10 krona och råkade slänga den i sylten,
smart där. Sen skulle jag lägga undan mitt headset och råkade
stoppa de i oboy galset, men de klarade sig!

en annan lite rolig sak som jackie sa då vi kom hem och stod och
gjorde mackorna.
(jackie)- vill ni veta vad jag har i den här lådan?
(vi)- nää, berätta!
( jackie) - ingeeeeet! sen sprang hon i väg och skrattade.
Då hon skrattar låter hon som en fågel om nu undrar ;)

ajja, nu ska jag ta fram kläder för imorgon.

PUSSSS!
2009-11-23 @ 22:37:26 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback