La La La

2009-11-02

tjallå allihopa! har inte orkat skriva.. bara så ni vet!
men nu är jag back, ska försöka skriva mer och lägga in mer bilder.

Helgen har varit helt okej, hänt både bra och dåliga saker
.
I fredags var jag på bio med Felice, vi såg Michael Jackson, den var
faktiskt ganska bra. Sen drog vi till norrmalmia där de var ett disco,
träffade folket som var där. Såg då ca 5 st flickor, vet inte ålder, men
94 eller 95, stå på en bänk bervid fönstret och dansa i kortkort så de
syntes ut mot husen och vägen, PINSAMT.. menmen

I lördags så var jag hemma på dan och såg Wallander, sen mot kvällen
kom Felice, vi fixade oss, sen kom alle och då skjutsade mamma oss till
klubbgärdet. Sen fick vi skjuts därifrån till Face off, men vi fick ju inte
komma in eftersom vi var 94or, mén vi hade inte heller tänkt försöka ta
oss in. Så vi var utamför och snackade med folk.

I söndags for jag med familjen på dop i rosvik, de var som alla dop brukar
vara.. tror ni kan lista ut de själva. Sen skjutsade mamma mig till Luleå, där
jag spenderade kvällen.

Resten av lovet har varit bra, önskade dock att de var längre.

Nej men nu ska jag faktiskt plugga, har 2 prov i veckan.. No och språk


PUSSSSSS

2009-11-02 @ 18:41:05 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback