Don't run away from your fears

2009-11-22
Vaknade för en stund sen och håller på att
ladda ner musik. Ska gå till mamma och
plugga, har min b&j där. Sen då jag har
pluggat klart ska jag belöna mig med en
film och sen gå tillbaka till svatudden.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag hade
inte tid att skriva.
Var på öppethus på strömbacka, hann bara
med att titta på en linje och de lär nog bli
den linjen.

Efter de gick jag och mamma på stan, jag
fick med mig hem 1 vanlig svart långärmad
tröja, och en svart midje jacka med dragkedja
och ''puffärmar'', en mascara och 3 par
örhängen. Sen gick vi till pappa och hämtade
mitt xbox, sen gick vi till hemmakväll och
hyrde 7 FILMER, otroligt! Hann se 4 st igår,
ska se mer av dom idag.

Men nu ska jag ta på mig kläder och börja
gå.

PUSSSSS



orkar inte rotera ;)

jag har tame fan den sämsta kameran!!!!!


2009-11-22 @ 11:50:28 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback