Don't bring flowers after I'm dead

2009-11-05
sitter och lyssnar på musik, ska ner och fortsätta plugga snart. Har
spanska prov imorrn... Hade no prov idag, de gick ganska så bra!
Fick även veta mitt förra no provs betyg, fick VG. Var rädd att jag
inte skulle klara de, men de gjorde jag.

Håller på att ladda ner Wallander filmer, har blivit beroende.. heheh.
Så jag ska belöna mig med en Wallander film då jag pluggat klart.

Då jag skulle köra moppe hem idag så var de så halt att jag nästan
halkade, Mimmi som körde bakom mig sa att mina däck slirade lite.
Kännde dock i en kurva att däcket slira, men jag klarade mig! Så vi
tog de ''säkra'' vägen hem, alltså cykelvägen. Som egentligen ingen
av oss får köra.. ehe..menmen. Blir nog att ställa in den, måste också
lämna in den, för dom ska repa den. Har ju ramlat för några veckor
sen.

Nej men nu ska jag gå och plugga, kraaaaaaaaaaam!








fan vad jag saknar sommaren, tänk er värmen, inga läxor, inga tjatande
lärare, sova hur länge du vill, vara upp hur sent du vill, 2½ månads frihet!
De tycker jag låter mer frestande än den kalla vintern, visst de kan vara
kul med snö, åka skoter, skidor osv.

LÄNGTAR TILL SOMMAREN 2010!
2009-11-05 @ 18:41:11 Allmänt Permalink


1 Comments

Pelle
2009-11-05 @ 20:09:11

vilken rumpa till vänster!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback