bump in the road

2009-11-21
Kom nyss hem från Felice. Ikväll har vi inte gjort
så mkt, vi satt och såg idol och annat skit på tv,
vi fick även besök av eric och rille. ¨
Då jag skulle hem skulle jag egentligen gå i regnet,
men så snäll som Felices mamma är så fick jag
skjuts hem, tack så mkt! ;D

Imorrn blir de då att fara på öppethus på backa, skall
dit med mina päron. Dom ville med för att titta och så
snäll som jag är så får dom följa. Vi ska dit vid kvart
över 12, skulle jag tro, orkar inge tidigare!

Men nu ska jag se OC, är helt jävla beroende!! GALET!

PUSSSSSSSSSS



jag vet att jag tattar bilder av frida hela tiden, men de är hon som tar bilderna
min kamera suger!
2009-11-21 @ 00:29:55 Allmänt Permalink


2 Comments

FRIIIIDAOOAOAOAOOAO
2009-11-21 @ 13:15:46

haha, du får tatta så mkt du vill ;-)

Sofia
2009-11-21 @ 21:04:55

Hahah, men så bra ;)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback