yess

2009-05-07

har inte kunnat uppdatera pga vi inte hade nå internet, men nu har vi de!

Skolan idag har varit som vanligt, torsdagar går alltid fort. Ändå skönt, för imorrn är de fredag! får se vad som händer då, nått kul hoppas jag iaf, haha. Senare idag ska jag nog plugga, finns inte så mkt mer att göra. Ska väl ta ett skönt bad och se på film ikv.

men nu ska jag göra nå vettigt, puss&kram!

+att jag har fått tillbaka mitt gamla nummer igen! så de är bara att langa sms :)




fin bild, hihi men hanna är snygg som alltid, + så fyller hon 15 idag! grattis gullunge!!!!!! :D <3
2009-05-07 @ 17:00:36 Allmänt Permalink


1 Comments

hanna
2009-05-07 @ 22:52:57

hihi nåååw (a) tack gullis!<333333333


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback