vars är solen?

2009-05-09

vakna för ungefär en timma sen, kunde fan inte sova längre. Var ju vaken till 3 igår och såg film och åt lite chips och godis, som jag egentligen skulle ha till filmen. Förlåt tjejjor, vi ska gott göra er! :)

Men jag och mimmi for iaf till norrfjärden ett tag. Satt mest vid elden och snackade och så. Just före 12 hade nästan alla dragit, så de var bara jag, mimmi och nåra till kvar. Så sen gick vi ut och gick lite för att vänta på att Therese, sen kom vi hem och då gick jag in i biorummet med ett täcke och såg film.

Får se sen hur dagen kommer att se ut, kanske in till stan ett tag.



nu ska jag lägga ut lite bilder.

hortlax-discot

hahahahaha! fellan! ;D

i rosvik, de var grymt varmt!

jag, fellan och mackan!

crusingen

HG och måns :)

hihi ;)

hanna ;)

jonas på spanskan ;) haha

japp, där sov då jag iaf ;)

köpte den igår, från vero moda m. rolling stones tryck!

köpte dom igår också, men vill it börja använda dom än, får vänta till sommaren ;)

lovar att blir bättre på att ladda upp bilder!
2009-05-09 @ 11:51:16 Allmänt Permalink


1 Comments

lucia;>
2009-05-10 @ 22:43:34

åhh du shoppar ju jämt snygging;))


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback