just live your life

2009-05-11
Sitter i soffan och pluggar samtidigt som jag ser tv och lyssnar på musik, bra kombination sofia!
Aja, har iaf prov imorrn men kan typ allt sen tidigare, hihi. Menmen, måste ändå sätta mig med boken ett tag.
Imorrn är de då tisdag som dom flesta vet, får se vad som händer då.

Idag så vare skola, sen for jag och mamma på stan och jag köpte en svart kofta och ett par gröna solglasögon ! haha bild kommer senare nån gång.

I helgen så ska jag felice, mamma, jonte och jackie fara och bo på hotell i luleå. På dan så ska jag och felice dit och gå på stan och chilla, blir nice! :)

men nu ska jag ta upp boken och plugga liiiiiite mer, pussssssssssss!
2009-05-11 @ 19:20:18 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback