hihi

2009-05-03
Förlåt för en dålig uppdatering, men har inte haft tillgång till dator. Men kan berätta hur helgen har sett ut.

Torsdag(valborg)

Jag, Felice, Pappa och jonte for till rosvik. Vi hade blivit bjudna på middag och ett par som pappa känner. Efter vi hade ätit och då ringde några och då kom dom med sina epor och moppar och vi drog till norrfjärden och grilla. Sen for vi ut och åkte epa osv. Sen efter 12 for vi till rosvik och såg film, efter ett tag for jag och felice hem till lars, där pappa var och sov.

Fredag

Då vi vaknade blev vi bjudna på krämbulle tårta, sen låg vi på altanen och stekte för de var ju typ 20 grader ute. Sen gick jag och felice ut och villade omkring för att hitta till Emma, där jonte hade sovit över hos sin kompis Melker, för vi skulle låna en plattång. Då stannade vi och pratade ett tag, sen gick vi tillbaka och duschade och gjorde oss iårdning. Sen åt vi middag och satte oss och chillade ett tag till på altanen. Sen ringde några och då kom dom och hämtade oss i sin epa och vi for till norrfjärden och tog de lungt. Senare mot kvällen kom några mer och vi for och grillade, sen kom en gubbe och började prata och sina döttrar och sen gick ''tomten'' förbi, har var gode läskig för han gick in i sitt hus som typ inte hade nå fönster med sina hundar. Sen åkte jag och felice hem till lars och pappa och sov.

Lördag

Då vaknade vi och gick ut på alanen och fika frukost, sen vi 1 tiden fick vi smörgåstårta för Lars fyllde år. Efter de for vi hem till pite och hämade felices saker och for till mamma och åt och gjorde oss iårdning. Sen gick vi ner med några och såg crusingen, sen for vi till felice och chillade, sen for vi till svartudden och sist tillbaka till mig, men dom andra for för jag var tvungen att gå och sova, men då kom som vanligt hundarna och tog över sängen. Men dom fick gå och lägga sin nån annanstans.

Söndag

Idag så har jag legat och dragit mig i sängen och inte velat göra nånting, men sen gick jag upp och såg tv. Snart så kommer mimmi, får se vad vi gör.

men nu ska jonte ha datorn, bilder får ni under dagen för jag måste fara till pappa och hämta USB sladden.

Hadt bra ! kram!
2009-05-03 @ 12:09:04 Allmänt Permalink


1 Comments

julia
2009-05-03 @ 23:09:33

men skojja inte :O fyfan. de läskigaste på länge, helt klart !


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback