halv-dag

2009-05-20
idag så slutade vi 11.15, eftersom de var halvdag. På hk,n gjorde vi paj, de var mums men jag blev mätt efter 2 bitar, hihi! Efter skolan for jag hem till mamma och ''fixade'' mig, sen gick jag och mötte upp elin, didde, hanna, sofie, sofia och lotta. Jag köpte mig ett linne från cubus, fin sommar linne, haha! sen skulle jag egentligen ut och åka vattenskoter med mimmi, med de blev inte.
Senare ikv, eller ja 18.15 ska jag, mimmi och elin på bio och se på änglar och demoner.

men nu ska jag äta, puss!


lite bilder

vi var lite busiga i hotellets lekrum!







det börjas tidigt! hahah

hk;n

hej dålig kvalla. linnet jag köpte
2009-05-20 @ 17:29:49 Allmänt Permalink


0 Comments


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment

Trackback